Az alábbi szállítási lehetőségek közül választhatsz a megrendelés leadása során:
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal (előre fizetéssel):
bruttó 2 800,- Ft
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal, utánvéttel:
bruttó 3000,- Ft
GLS CsomagPontra szállítás (előre fizetéssel): bruttó
2000,- Ft
FoxPost CsomagPontra szállítás (előre fizetéssel):
bruttó 1 500- Ft
Házhozszállítás FoxPost futárszolgálattal (előre fizetéssel): bruttó 2500,- Ft
MPL díjai:
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
A megrendelt termék házhoz / csomagpontra szállítási díjának fizetése a termék árának fizetésével együtt történik! Ez igaz mindegyik fizetési módozatnál: előre fizetésnél (online Simplepay), előre utalásnál, utánvéttel fizetésnél, vagy személyes átvételnél.
Kérlek figyelj az adataid, címed pontos megadására!
"A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási
késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató azonban tájékoztatja a
Felhasználókat, hogy a Felhasználóval történt egyeztetés és egyértelmű beazonosítás után a tévesen beírt adatokat
javíthatja a rendelésben, hogy a számlázás és kiszállítás ne ütközzön akadályba".(ÁSZF 3.2.)
Igyekszem a megrendeléseket a lehető leghamarabb átadni a futárszolgálatnak! Amennyiben valamelyik termék postára adása valamilyen egyéb akadályba ütközik, mielőbb értesítelek róla, és jelzem a választható opciókat. Emellett kérlek vedd figyelembe:
"A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében munkanapokon, munkaidőben (8 és 16 óra között) történik. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő
lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben
elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését". (ÁSZF 6.1.)
A megrendelt termékeket a termékek sértetlenségét megőrző csomagolásban adom át a futárszolgálatnak kiszállításra.
A termék kiszállítása, illetve a kiszállítás egyéb körülményei (időgarancia, értesítések) a továbbiakban a futárcégek (GLS, FoxPost) saját üzletszabályzata szerint történik.
Kérlek a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedj ellenőrizni!
Ha sérülést látsz a csomagon, vetesd fel jegyzőkönyvet és ne vedd át a csomagot.
Utólagos reklamációra, illetve az ÁSZ-ben szabályozott elállásra a termék
sérülése okán akkor van csak lehetőséged, ha a csomag fizikai
sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról
szóló nyilatkozatával együtt részemre bemutatod.
Az elállási jogodról az ÁSZF 7. pontjában olvashatsz részletesebben.
Bízom benne, hogy a kiszállítással is elégedett leszel!
Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz a kiszállítással kapcsolatban, kérlek e-mailben jelezd azt felém: kapcsolat@cseppeletkep.hu